Закон “Про захист прав споживачів”
Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів» ” затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну / поверненню:
-
• предмети особистої гігієни,
• парфюмерно-косметичні вироби,
• зубні щітки,
• гребінці та щітки масажні,
• товари в аерозольній упаковці.
Що можна повернути:
Ми готові розглянути повернення товару належної якості в індивідуальному порядку, тому ви можете звернутися до нас протягом 2х днів, якщо:
-
• товар не був у вжитку і не має слідів використання,
• товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка,
• товар саме той, який був проданий нашим магазином.
Процедура обміну або повернення товару
Для обміну або повернення зв’яжіться з нами через Інстаграм, електронну пошту info@yoscare.com.ua або за номером +380 (96) 09 21 302
Якщо в посилці не ті баночки чи з засобами є якісь проблеми, напішіть нам у Інстаграм, на пошту: info@yoscare.com.ua або телефонуйте за номером:+380 (96) 09 21 302. Ми постараємося якнайшвидше вирішити проблему.
Повернення коштів
Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до трьох робочих днів після отримання повернутого Товару на склад.
Ми рекомендуємо:
При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності кур’єра або співробітника Нової Пошти чи на пункті самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і у разі, якщо він вам не підходить, відмовитися від нього.
Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.
Претензії щодо зовнішнього вигляду приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті чи на пункті самовивозу.